Polityka jakości

Polityką Jakości firmy KASMO Sp. z o.o. jest spełnianie potrzeb i oczekiwań naszych klientów oraz troska o zapewnienie wysokiego standardu oferowanych produktów, wytworzonych według nowoczesnych technologii w przyjaznych dla środowiska warunkach zgodnie z wymaganiami polskiego prawa oraz norm europejskich.

Cele polityki jakości:

  • Produkcja i sprzedaż wyrobów i usług o najwyższym poziomie jakości, określonym na bazie uwarunkowań prawnych, rynkowych i wymagań ustalonych z klientem
  • Jakość jest naszym priorytetem. Zaangażowanie w jakość oznacza włączenie wszystkich pracowników do wspólnego działania w tym zakresie
  • Jakość oznacza zadowolenie klienta, a jago oczekiwania są ruchomym, nadrzędnym celem wymagającym ciągłego doskonalenia zarządzania ukierunkowanego na jakość
  • Ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością, procesu produkcyjnego z uwzględnieniem postępu technicznego oraz jakości wyrobów
  • Wzrost sprzedaży oferowanych usług i rozszerzenie rynku usług

Cel ten realizujemy i będziemy realizować poprzez:

  • dokładne rozpoznanie wymagań Klienta
  • dobór dostawców spełniających wymagania jakościowe
  • systematyczne podnoszenie kwalifikacji pracowników
  • motywowanie personelu do realizacji celów na rzecz działań pro-jakościowych,
  • wywiązywanie się z przyjętych zobowiązań wynikających z umów
  • przestrzeganie obowiązujących przepisów prawnych i normatywnych,
  • efektywny rozwój dotychczasowych kierunków działalności ograniczając szkodliwy wpływ firmy na środowisko

Korzyści z wprowadzenia systemu jakości:

  • Gwarancja wysokiej jakości usługi i bezpieczeństwa
  • Wzrost zadowolenia klientów
  • Usprawnienie procesu zarządzania
  • Zwiększenie zadowolenia z pracy pracowników
  • Zwiększenie konkurencyjności w stosunku do innych firm
  • Szansa zaistnienia na europejskim rynku

Wdrażanie koncepcji Zarządzania przez Jakość stanowi ważny elementem rozwoju firmy.